فروش کدام کارت گرافیکی بیشتر است.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
18:27
جمعه 3 آذر 1396

 کدام برند بیشترین کارت گرافیک و تراشه های گرافیکی را راهی بازار کرده است؟ سه ماهه پیشین سال 2017 و یا به عبارت ساده تر آخرین فصل از بازار، حاکی از رشد و فروش تراشه های گرافیکی در مدل های مجتمع و مجزا است. این در حالی است که بخش گیمینگ همچنان بیشترین مصرف کننده در این حوزه باقی مانده است. به گزارش موسسه JPR فروش تراشه و انواع کارت گرافیک در این فصل با رشد 9.3 درصدی روبرو بوده است. کمپانی AMD با 8% و NVIDIA نیز 30% درصد از سهم بازار را در این رشد، در اختیار گرفته اند. این گزارش که به فروش پردازنده های گرافیکی در 3 ماهه سوم و پایانی سال 2017 می پردازد، هر 3 برند انویدیا، اینتل و ای ام دی را مورد بررسی قرار داده است.

 
 
کمپانی اینتل با رشد 5.01%، ای ام دی با رشد 7.63% و در نهایت انویدیا نیز با رشد 29.53% این فصل مالی-کاری را به پایان رسانده اند. در طول این مدت، 39.55% از تمامی کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان از کارت گرافیک های مجزا استفاده کرده اند که در این زمینه نیز شاهد رشد 4.18% هستیم. همانطور که می دانید، AMD به تازگی سری جدید APU های خود، با ترکیب هسته های ZEN و Vega را راهی بازار کرده است؛ فروش APU های این شرکت با احتساب مدل های جدید و قدیمی تر نیز تا 7.1% به نسبت فصل پیشین رشد داشته است.
 
همچنین APU های کلاس لپ تاپ AMD نیز با رشد 2.2% و کارت گرافیک های کلاس دسکتاپ نیز 16.1% رشد را نشان داده اند. کارت گرافیک های کلاس لپ تاپ که توسط AMD به تولید و فروش رسیده اند نیز 5.2% رشد داشته اند. با احتساب این آمار، فروش بخش پردازنده های گرافیکی AMD با رشد 7.6% روبرو بوده است. و اما سهم اینتل از این بازار چقدر بوده است؟ کمپانی Intel که البته به طور تخصصی در این زمینه فعال نکرده و فاقد تراشه های گرافیکی مجزا در قالب کارت گرافیک است، در بخش دسکتاپ شاهد رشد 5.0% بوده است. در بخش لپ تاپ اینتل موفق به کسب رشد 5.9% گشته و به طور کلی این شرکت نیز در این فصل به رشد 5.0% در این زمینه دست یافته است.
 
و در نهایت به پرچمدار بازار کارت گرافیک ها، یعنی NVIDIA می رسیم. این شرکت در زمینه فروش کارت گرافیک با رشد 34.7% روبرو است و در بخش کارت گرافیک های کلاس نوت بوک نیز سهم انویدیا از رشد نهایی به 22.4% می رسد. در مجموع، فروش پردازشگرهای گرافیکی NVIDIA به نسبت فصل پیشین در حدود 30% افزایش یافته است. کدام برند در تعطیلات پایان سال 2017 به فروش بیشتری دست پیدا خواهد کرد؟ به طور حتم گزارش بعدی این موسسه خواندنی خواهد بود! از عرضه کارت گرافیک GTX1070 Ti تا خیزش دوباره AMD برای تولید نسخه های بهبود یافته و جدید از Vega...


تعداد بازدید از این مطلب: 40
بازدید : 40

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود